Kolik máš najeto?

Tradiční cyklistická otázka. Jiste Vás zajímá kolik mám najeto já, kolik Jirka a co Jan Tleskač? A proto mi na konci každého měsíce pošlete počet ujetých kilometrů v daném měsící. Já sestavím tabulku a Nadšenec s nějvětším počtem kilometrů bude nadšeně oslavován.

Tak kilometrům zdar.

PS: Kilometry za duben očekávám do 3.5.2010. laba (at) seznam (tecka) cz

Jedna reakce na Kolik máš najeto?

  1. Ujeté km březen napsal:

    Zdenku, za březen mi tam do tabulky napiš 15 km. Každej kilák se počítá.

    M.B.

Napsat komentář

