Duben, měsíc strávený za kamny…

ne ovšem v případě Nadšenců z Posázaví. Před časem jsem apeloval na všechny Nadšence aby nahlásili své kilometrové výkony v dubnu, resp. tomto roce. A jak to všechno dopadlo?

Své kilometry nahlásili 4 Nadšenci a jejich výkony jsou opravdu velmi pěkné. Dohromady najeli tito Nadšenci v dubnu 2540km. A kdo najel nejvíce kilomtrů v dubnu a za od počátku roku 2010 se dozvíte v následujícím přehledu:

Jirka V 1077 (1077)
Zdenek 800 (2075)
Jirka P 663 (2120)
Mirek B 45 (60)

2 reakce na Duben, měsíc strávený za kamny…

  1. Ujeté km březen napsal:

    Protestuju. Ten dotaz na kilometry se týkal měsíce března!!! Takže jsem poctivě oznámil březen. Pakliže mám doplnit duben, tak mi tam šoupněte dalších 45 km a celkem mám už skvělých 60 km!!!!

  2. Zdenek napsal:

    Ačkoliv si nesložil zálohu 100Kč při podání prostestu, byl Tvůj protest uznán a 45km jsem zapsal do tabulky.

Napsat komentář

