Šumavský Skimaraton 2015

Po dvou letech jsem se opět vypravil na Šumavský Skimaraton do Kvildy. Závod už jsem 2x jel a pokaždé to bylo na úplně jiné trati, která byla vždy vytvořena až krátce před závodním víkendem podle toho, kde zrovna na Šumavě byl sníh. Zajímavé je, že je každý rok trochu někde jinde.

Letos jsem se přihlásil na nedělní závod klasickou technikou, který měřil 45km a obsahoval 2x stoupání na Černou Horu. Sněhové podmínky byly stejně jako při mých předchozích dvou účastech komplikované. Moc to nejelo a stoupalo to jenom na Černou Horu a na zbytku trati to bylo trápení. Útěchou snad mohlo být jen to, že to bylo trápení pro všechny🙂

Pocitově se mi nejelo moc dobře, ale nakonec jsem s výsledkem spokojen a jen doufám, že si někdy toho Šumaváka zajedu na modrém extra…

Tak skol

Zdeněk

Napsat komentář

