Karlův běh 2015

Závěrečným závodem mé letošní běžkařské sezony byl Karlův běh na Božím daru. V Krušných horách jsem na běžkách ještě nebyl a tak jsem se těšil zejména na novou krajinu. Boží dar nás pčivítal nádherným počasím a v sobotu i v neděli bylo slunečno a teplo, což bylo hezké pro tělo, ale ne pro mázu.

Závod měl 42km a oproti plánu musela být trasa mírně pozměněna. Startovní pole čítalo cca 200 lidí a už od startu měl každý prostor předvést výkon na který opravdu má. Já jsem tentokrát na moc neměl a už na 17km se mi nejelo moc dobře, tak jsem zvolnil na občerstvovačce jsem se pořádně nacpal a pak jsem volnějším tempem pokračoval dále. Od 30km už se mi zase jelo lépe a už jsem to nějak došťouchal do cíle.

Teď už jen připravit běžky na léto, oprášit kolo a hurá ven.

Tak skol a někde na kole

Zdeněk

Napsat komentář

